+38 (093) 356 65 99
+38 (063) 211 94 04
Передзвонити Вам?
0
Кошик

Доставка та оплата

Обов'язково! Перевірте чи працює відділення нової пошти у вашому місті!

Перевірити список працюючих відділень у вас в місті можна на сайті Нової пошти або за цим посиланням.

Оплата

Онлайн оплата на сайті. Власники карт Visa і MasterCard можуть повністю оплатити замовлення на сайті в момент його оформлення з використанням платіжної системи LiqPay.

Оплата через LiqPay   Оплата карткою VISA   Оплата карткою MasterCard

Післяплата. Оплата у відділенні «Нова Пошта» при отриманні замовлення (післяплата сплачується Вами додатково до суми замовлення).

Банківський переказ. Переказ на картку ПриватБанку. Ви можете здійснювати платежі через Інтернет-банк, додатки Privat24, термінали самообслуговування, банкомати, у відділеннях.

Після оформлення замовлення з Вами зв'яжеться менеджер для уточнення даних і виставлення рахунку.

Звертаємо увагу! Якщо вартість вашого замовлення буде меншою за 200 грн, то його відправка буде здійснена лише після повної передоплати (варіант Онлайн оплата на сайті через сервіс LiqPay).

Доставка

Доставка до складу у вашому місті.

Доставка здійснюється за допомогою перевізника «Нова Пошта» або «УкрПошта» до складу в вашому місті. Вартість доставки розраховує перевізник.

   

Адресна доставка кур'єром.

Доставка здійснюється за допомогою перевізника «Нова Пошта», вартість доставки розраховує перевізник.

Вартість доставки

Доставка по Україні

При замовленні товару на суму понад 1500 гривень, доставка до складу перевізника здійснюється за рахунок компанії (доставка безкоштовна). При замовленні на меншу суму, доставка проводиться за рахунок замовника. Післяплата додатково сплачується замовником.

Розрахувати вартість перевезення, будь-якого з наших логістичних партнерів, ви можете на офіційному сайті.

Графік роботи, тарифи і терміни доставки компанії ви можете знайти на офіційних сайтах компаній. Також ви можете відстежити замовлення за допомогою спеціального сервісу на сайті компанії.

Важливо!

Замовлення, оформлені у вихідні / святкові дні, будуть оброблені в перший робочий день після вихідного. Відправка замовлення здійснюється в день замовлення в разі надходження повної оплати до 13:00 годин. Якщо оплата замовлення здійснюється після 13.00, то замовлення буде відправлено наступного робочого дня після надходження оплати. Терміни отримання товару замовником – від 1 до 5 робочих днів.

Умови повернення та обміну

Інтернет-магазин Enjee здійснює Повернення та Обмін товарів згідно з чинним законодавством. Так, в додатку № 3 до Постанови КМУ від 19.03.1994 р. N 172 затверджено Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), до якого включено:

  • продовольчі товари;
  • лікарські препарати та засоби;
  • предмети сангігієни;
  • парфюмерно-косметичні вироби.

Статтею 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 р. № 771/97-ВР визначено, що дієтична добавка – це харчовий продукт. У зв'язку з цим такі товари також не підлягають поверненню.

Обмін і Повернення продовольчих товарів (у тому числі і БАД), лікарських препаратів та засобів, предметів сангігієни і парфумерно-косметичних виробів можливе лише в таких випадках:

  • наявність пошкоджень упаковки або самого товару у момент його покупки (отримання у відділенні Нової Пошти чи УкрПошти);
  • відсутність заявлених у комплектації продукту елементів, наприклад, засіб прийшов без захисного ковпачка;
  • невідповідність надісланих виробів із зазначеними у замовленні (помилково відправлені товари).

В усіх перелічених вище ситуаціях онлайн-магазин Enjee готовий задовольнити вимоги Покупця щодо Повернення або Обміну замовлених дієтичних добавок, доглядової косметики, репелентів, товарів для комфорту та здоров'я.

Повернення товару здійснюється протягом 14 календарних днів з моменту його отримання Покупцем.

Обов'язковими умовами для Повернення та Обміну є збереження товарного виду продукції, цілісність упаковки, наявність документів, що підтверджують купівлю товару у Продавця (чек та супровідний документ із зазначенням Найменування, Коду, кількості, ціни кожного із придбаних продуктів та загальної суми замовлення).

Якщо товар був у використанні, упаковка продукту пошкоджена або відсутні супровідні документи – ми залишаємо за собою право у відмові на повернення.

Способи повернення:

  • Нова Пошта

Пересилка продукції відбувається за тарифами компанії-перевізника і сплачується покупцем.

Повернення грошових коштів

Повернення грошових коштів здійснюється тільки після отримання та перевірки товару, який ми прийняли на повернення. Повернення грошей здійснюється на банківську картку.

Обмін товару

Обмін товару відбувається протягом 1-3 робочих днів з моменту отримання товару на склад.